IL Kućna njega

Top 5 najgorih i najboljih namirnica kod akni

Posted on Posted in Akademija, Dr. Rimpler

Akne se događaju i kad činimo najbolje za nas. Baš kad mislite da ste prošli kriznu dob, one se pojave. Akne u kasnijoj životnoj dobi često se pripisuje neravnoteži hormona.
Hormonske akne su rezultat neravnoteže endokrinog sustava.

Kod većine žena dolazi do narušenosti hormona estrogena i testosterona koji se previše luče, te se akumuliraju u organizmu. Ovo sprečava tijelo u pravilnoj detoksikaciji, što može dovesti do dominantnosti estrogena. Rezultat nastaje upaljena koža i akne.
Znamo da pravilnom njegom i higijenom možemo dovesti do učinkovitih rezultata. Međutim nije samo njega bitna za akne već i prehrana.

Hrana koju jedete može poremetiti vaše hormone i uzrokovati upalu, ili pomoći u ravnoteži vaših hormona i smiriti iritacije.


Najgore namirnice za vaše hormone i kožu

1. Mliječni proizvodi
Puno mliječnih proizvoda sadrži sintetičke hormone koji pridonose viškom hormona u tijelu,
koji mogu uzrokovati upalu u tijelu, što dovodi do akni i drugih problema.

2. Soja
Soja sadrži fitoestrogene koji mogu disbalansirati hormone. Ako ste već hormonski osjetljivi, konzumiranje soje može uzrokovati izbijanje akni.
3.Gluten
Gluten je sličan mliječnim proizvodima i na isti način utječe na tijelo. To uzrokuje upalu probavnog trakta i može poremetiti razine hormona. Također može biti odgovoran za druge zdravstvene tegobe.
4. Suncokretovo i ostala rafinirana biljna ulja
Ova ulja za kuhanje sadrže više omega-6 kiselina nego omega-3 masne kiseline. Prekomjerna količina omega-6 kiselina u tijelu može prouzročiti upalu kože.
5. Kofein
Utječe na imunološki sustav kože. I kava i čaj mogu iscrpiti iz vašeg tijela bitne vitamine B skupine, magnezij i cink.

Kava i kruh sa glutenom                        soja i kravlje mljeko

 

Najbolje namirnice za vaše hormone i kožu

1. Avokado
Avokado sadrži beta-sitosterol, tvar koja je pokazala da smanjuje razinu hormona, uravnotežuje i smanjuje upale u tijelu. Dodavanjem avokada u prehranu može pomoći u održavanju tjelesnog zdravlja i zaštite kože od upala.
2. Cimet
Cimet sadrži protuupalna i antibakterijska svojstva za zdravlje vašeg organizma. Cinnamaldehid u cimetu pomaže u ravnoteži hormona.
3. Šipak
Šipak ima antikancerogena, protuupalna i antioksidativna svojstva. Dodavanjem u prehranu može pomoći tijelu u borbi protiv upala.
4. Kurkuma
Kurkuma prirodno smanjuje upale, bol i oticanje u tijelu. Dodavanjem kurkume u prehranu može vam pomoći u ravnoteži vaših hormona i održati snažan imunološki sustav. To je izvrstan prirodni lijek za vašu kožu.
5. Chia sjemenke
Namirnica od najvećeg izvora omega-3 kiselina. Chia sjemenke uravnotežuju hormone stabilizirajući šećer u krvi, poboljšavajući osjetljivost na inzulin i uravnotežuju krvni tlak.

Šipak nar                        Začini kurkuma i chia

 

Naša preporuka za akne

Dr.Rimpler Basic Clear linija

Dr. Rimpler Basic Clear